Loading
info@fundaciotm.cat | Telèfon 972 75 83 73
HospitaldeTorroella
  • Benvinguts
    • La fundació
    • Carta de Serveis
    • Resultats enquestes de satisfacció
    • Transparència
    • Canal de denúncies
    • Residència Vila Vella
    • Residència i Centre de dia Santa Caterina
    • Reforma de la residència Vila Vella
  • Per què els nostres centres?
    • Envelliment actiu
    • Equip assistencial
    • Serveis assistencials
    • Serveis
    • Modalitats d’estada
  • Activitats
  • Actualitat
  • Contacte
  • FAQS
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Cercar
  • Menu Menu

Personal i visites amb mascareta i obres a bon ritme a Vila Vella

Activitats, Circular a les famílies
Muntant les bastides a la façana de la residència Vila Vella

Benvolguts i benvolgudes,

En aquesta circular informativa us volem informar de diferents temes de les darreres setmanes.

Personal i visites amb mascareta

Des del passat mes de gener, i donada l’elevada incidència en malalties respiratòries (Grip A, Covid, Virus Sincicial, etc.) hem decidit que el personal de les nostres residències i totes les visites familiars hauran de portar mascareta. Aquesta mesura l’hem acordat per tal de mirar de prevenir possibles infeccions respiratòries a les persones residents i personal dels nostres centres. Així que la incidència d’aquestes malalties baixi, restablirem la no obligatorietat de portar mascareta. Així mateix, demanem la col·laboració de tothom per tal de ser el màxim de curosos ens les mesures d’higiene per prevenir la propagació de les malalties infeccioses als nostres centres residencials.

Obres a la residència Vila Vella

En un altre ordre de coses, volem compartir amb vosaltres que les obres que estem fent a la residència Vila vella avancen a bon ritme. Actualment tenim fets una gran part dels enderrocs previstos, i també el fossat del nou ascensor i s’han iniciat les feines del forjat de la segona i tercera planta. També haureu pogut observar que s’ha instal·lat la bastida a les façanes del Passeig Vicenç Bou i carrers Hospital i Carme. Tot i que estem contents de la sensibilitat de l’empresa constructora a l’hora de treballar i mirar d’alterar el mínim possible el funcionament de la residència, és evident que una obra d’aquestes característiques altera el nostre dia a dia, però des d’aquí volem agrair a les persones residents, als seus familiars i a tota la nostra plantilla la paciència i capacitat per adaptar-se a aquests inconvenients. El passat 28 de gener, els membres del Patronat de la Fundació van visitar les obres i van poder comprovar com evoluciona l’obra.

Tal com vam informar, les obres s’allargaran tot l’any 2025, però cal dir que aquestes suposaran preparar la residència a les necessitats de l’entorn residencial per als anys vinents, cares a oferir la millor atenció a les persones grans en situació de dependència. D’altra banda, volem recordar que tot el nostre equip: gerent, directors tècnics, equip metge (infermeres i metge), treballadora social, fisioterapeutes, psicòloga i responsable d’activitats, estan a la vostra disposició pel que considereu. Si necessiteu qualsevol cosa, podeu trucar-nos i demanar hora amb qualsevol dels nostres professionals.

Activitats als nostres centres

Finalment, volem compartir amb vosaltres les imatges de les activitats que fem als nostres centres. Aquest mes de gener hem pogut gaudir de la música de l’Eloi i hem fet les tradicionals sortides com la visita al mercat amb el tast de xurros o la sortida a fer el toc. Volem destacar la visita que hem fet amb les persones residents dels dos centres residencials a l’exposició “Més que una Penya. 50 anys de la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca” organitzada per la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca. Des d’aquest espai agrair a la Penya Barcelonista i al Museu de la Mediterrània totes les facilitats que ens han donat per a fer les dues visites.

Us deixem amb algunes imatges de les activitats fetes recentment.
Rebeu una afectuosa salutació,

Fundació Hospital Asil de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí
Torroella de Montgrí, 9 de febrer de 2025

12/02/2025/by lluisb
Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a X
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir per correu
https://www.hospitaltorroella.org/wp-content/uploads/2025/02/MUNTANT-BASTIDES-A-LA-FACANA-R.webp 904 1200 lluisb https://www.hospitaltorroella.org/wp-content/uploads/2021/05/logo-Fundacio-text_web-300x73.jpg lluisb2025-02-12 09:44:382025-02-12 10:26:27Personal i visites amb mascareta i obres a bon ritme a Vila Vella

Facebook

BUSCAR AL LLOC WEB

Search Search

ARXIUS

  • juny 2026
  • maig 2026
  • abril 2026
  • març 2026
  • febrer 2026
  • desembre 2025
  • novembre 2025
  • octubre 2025
  • setembre 2025
  • agost 2025
  • juliol 2025
  • juny 2025
  • maig 2025
  • abril 2025
  • març 2025
  • febrer 2025
  • gener 2025
  • desembre 2024
  • novembre 2024
  • octubre 2024
  • setembre 2024
  • agost 2024
  • juny 2024
  • abril 2024
  • març 2024
  • febrer 2024
  • gener 2024
  • desembre 2023
  • novembre 2023
  • octubre 2023
  • setembre 2023
  • juliol 2023
  • juny 2023
  • maig 2023
  • abril 2023
  • març 2023
  • febrer 2023
  • gener 2023
  • desembre 2022
  • novembre 2022
  • octubre 2022
  • setembre 2022
  • agost 2022
  • juliol 2022
  • abril 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • desembre 2021
  • novembre 2021
  • octubre 2021
  • setembre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • maig 2021
  • abril 2021
  • març 2021
  • desembre 2020
  • novembre 2020
  • gener 2019
  • desembre 2018

CATEGORIES

  • Activitats
  • Circular a les famílies
  • comunicació famílies
  • Covid19
  • Musicoteràpia
  • Nadal
  • News
  • Notícies
  • obres ampliació
  • Personal
  • Teràpies alternatives
  • Uncategorized

RESIDÈNCIA VILA VELLA

Passeig Vicenç Bou, 25
17257 Torroella de Montgrí

Contacta per formulari online
o truca al +34 (972) 75 83 73
El nostre correu electrònic és:
info@fundaciotm.cat
 

RESIDÈNCIA I CENTRE DE DIA STA. CATERINA

Major, 56
17257 Torroella de Montgrí

Contacta per formulari online
o truca al +34 (972) 75 78 94
El nostre correu electrònic és:
info@fundaciotm.cat

HORARIS D’ATENCIÓ OFICINES

Dilluns – Divendres:
9 -13 h & 15 – 19 h

Dissabtes i diumenges:
Servei de recepció obert de 9 -13 h & 15 – 19 h.

Hospital de Torroella - Lluís Bruguera Consultor Digital & Comunicació - Enfold WordPress Theme by Kriesi
  • Link to Instagram
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
Link to: Procés de selecció per a la contractactació d’un infermer o infermera Link to: Procés de selecció per a la contractactació d’un infermer o infermera Procés de selecció per a la contractactació d’un infermer o inferm...Ens cal cobrir una plaça d'infermer o infermera Link to: Formació per a un millor acompanyament a les famílies Link to: Formació per a un millor acompanyament a les famílies Formació per a un millor acompanyament a les famílies
Scroll to top Scroll to top Scroll to top