Loading
info@fundaciotm.cat | Telèfon 972 75 83 73
HospitaldeTorroella
  • Benvinguts
    • La fundació
    • Carta de Serveis
    • Resultats enquestes de satisfacció
    • Transparència
    • Canal de denúncies
    • Residència Vila Vella
    • Residència i Centre de dia Santa Caterina
    • Reforma de la residència Vila Vella
  • Per què els nostres centres?
    • Envelliment actiu
    • Equip assistencial
    • Serveis assistencials
    • Serveis
    • Modalitats d’estada
  • Activitats
  • Actualitat
  • Contacte
  • FAQS
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Cercar
  • Menu Menu

Tornen els Consells de Participació de les nostres residències

Circular a les famílies
Vista des del fons de la sala dels assistents a la conferència sobre l'acompanyament amb persones amb demència des de la cura familiar, que es farà al Museu de la Mediterrània organitzada per la Fundació-Asil Hospital de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí.

Tornen els Consells de Participació de les nostres residències

Residència Vila Vella: dimarts 29 d’octubre, 19 h.

Residència i Centre de Dia Santa Caterina: dijous 31 d’octubre, 20 h.

La voluntat de la Fundació és facilitar la participació dels diferents agents que prenen part en el dia a dia de les nostres residències: residents, famílies, treballadors i membres del Patronat. Els objectius bàsics del Consell de Participació són: informar les activitats bàsiques pròpies que duem a terme en la cura de la gent gran a la nostra institució; informar sobre la marxa de l’activitat bàsica del servei; escoltar propostes de millora per a l’atenció a les persones grans usuàries de les residències.

Enguany a més a més, us informarem de l’estat de les obres de reforma que estem duent a terme a la Residència Vila Vella.

Per tal de preveure el nivell d’assistència, us agrairem que si teniu intenció de participar ens ho feu saber confirmant la vostra participació a: info@fundaciotm.cat, abans de les dates assenyalades (2 dies abans del Consell).

L’ordre del dia previst és el següent:
1. Salutació de la presidenta de la Fundació, Sra. Montserrat Sarasa.
2. Presentació dels membres que formen part del Consell de Participació.
3. Informe del gerent de la Fundació Hospital de Torroella de Montgrí, Sr. Jordi Reynés.
4. Informe del/de la director/a tècnic/a de la residència, Sra. Olga Garcia (Residència i Centre de Dia Santa Caterina); Sr. Jordi Compte (Residència Vila Vella).
5. Informe de l’equip tècnic de la residència.
6. Torn obert de paraula.

Esperem poder comptar amb la vostra participació en els consells de participació.

Per acabar aquesta circular informativa, us deixem amb algunes imatges d’activitats que hem fet els darrers dies, com per exemple la conferència “L’acompanyament de persones amb demència des de la cura familiar”, a càrrec de Marina Roman de l’entitat Alzheimer Catalunya Fundació, que vam fer el passat dilluns 14 d’octubre al Museu de la Mediterrània.

Rebeu una afectuosa salutació,

Fundació Hospital Asil de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí
Torroella de Montgrí, 21 d’octubre de 2024

 

 

Vista frontal dels assistents a la conferència sobre l'acompanyament amb persones amb demència des de la cura familiar, que es farà al Museu de la Mediterrània organitzada per la Fundació-Asil Hospital de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí.

Vista lateral dels assistents a la conferència sobre l'acompanyament amb persones amb demència des de la cura familiar, que es farà al Museu de la Mediterrània organitzada per la Fundació-Asil Hospital de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí.

Vista des del fons de la sala dels assistents a la conferència sobre l'acompanyament amb persones amb demència des de la cura familiar, que es farà al Museu de la Mediterrània organitzada per la Fundació-Asil Hospital de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí.

 

22/10/2024/by lluisb
Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a X
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir per correu
https://www.hospitaltorroella.org/wp-content/uploads/2024/10/Vista-general-de-la-sala-900p-C.webp 675 900 lluisb https://www.hospitaltorroella.org/wp-content/uploads/2021/05/logo-Fundacio-text_web-300x73.jpg lluisb2024-10-22 06:35:562024-10-22 06:55:25Tornen els Consells de Participació de les nostres residències

Facebook

BUSCAR AL LLOC WEB

Search Search

ARXIUS

  • juny 2026
  • maig 2026
  • abril 2026
  • març 2026
  • febrer 2026
  • desembre 2025
  • novembre 2025
  • octubre 2025
  • setembre 2025
  • agost 2025
  • juliol 2025
  • juny 2025
  • maig 2025
  • abril 2025
  • març 2025
  • febrer 2025
  • gener 2025
  • desembre 2024
  • novembre 2024
  • octubre 2024
  • setembre 2024
  • agost 2024
  • juny 2024
  • abril 2024
  • març 2024
  • febrer 2024
  • gener 2024
  • desembre 2023
  • novembre 2023
  • octubre 2023
  • setembre 2023
  • juliol 2023
  • juny 2023
  • maig 2023
  • abril 2023
  • març 2023
  • febrer 2023
  • gener 2023
  • desembre 2022
  • novembre 2022
  • octubre 2022
  • setembre 2022
  • agost 2022
  • juliol 2022
  • abril 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • desembre 2021
  • novembre 2021
  • octubre 2021
  • setembre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • maig 2021
  • abril 2021
  • març 2021
  • desembre 2020
  • novembre 2020
  • gener 2019
  • desembre 2018

CATEGORIES

  • Activitats
  • Circular a les famílies
  • comunicació famílies
  • Covid19
  • Musicoteràpia
  • Nadal
  • News
  • Notícies
  • obres ampliació
  • Personal
  • Teràpies alternatives
  • Uncategorized

RESIDÈNCIA VILA VELLA

Passeig Vicenç Bou, 25
17257 Torroella de Montgrí

Contacta per formulari online
o truca al +34 (972) 75 83 73
El nostre correu electrònic és:
info@fundaciotm.cat
 

RESIDÈNCIA I CENTRE DE DIA STA. CATERINA

Major, 56
17257 Torroella de Montgrí

Contacta per formulari online
o truca al +34 (972) 75 78 94
El nostre correu electrònic és:
info@fundaciotm.cat

HORARIS D’ATENCIÓ OFICINES

Dilluns – Divendres:
9 -13 h & 15 – 19 h

Dissabtes i diumenges:
Servei de recepció obert de 9 -13 h & 15 – 19 h.

Hospital de Torroella - Lluís Bruguera Consultor Digital & Comunicació - Enfold WordPress Theme by Kriesi
  • Link to Instagram
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
Link to: L’acompanyament de persones amb demència des de la cura familiar, conferència oberta a tothom al Museu de la Mediterrània Link to: L’acompanyament de persones amb demència des de la cura familiar, conferència oberta a tothom al Museu de la Mediterrània L’acompanyament de persones amb demència des de la cura familiar, conferència...Conferència sobre l'acompanyament amb persones amb demència des de la cura familiar, que es farà al Museu de la Mediterrània organitzada per la Fundació-Asil Hospital de Pobres i Malalts de Torroella de Montgrí. Link to: Xerrada informativa sobre el Document de voluntats anticipades Link to: Xerrada informativa sobre el Document de voluntats anticipades Capçalera del cartell de la conferència sobre el Document de Voluntats Anticipades.Xerrada informativa sobre el Document de voluntats anticipades
Scroll to top Scroll to top Scroll to top